سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

ایندیانا: پلیس می‌گوید پسربچه 9 ساله‌ای که از نشستن در خودرو خسته شده بود، یک تعقیب و گریز پلیسی به راه انداخت

والدین این پسربچه برای خرید به یکی از فروشگاه‌ها رفتند و از فرزندشان خواستند تا زمان بازگشت آنها در خودرو منتظر بماند اما این بچه 9 ساله پس از نیم ساعت نشستن در خودرو خسته شد و برای تفریح پشت فرمان نشست و شروع به استارت زدن کرد.

از آنجایی که خودرو اتوماتیک بود او توانست به راحتی خودرو را به حرکت در آورده و در بزرگراه رانندگی کند اما هنوز مدت زیادی رانندگی نکرده بود که پلیس متوجه او شد و به تعقیب این راننده خردسال پرداخت و او را متوقف کرد.

تأخیر به‌خاطر سرویس بهداشتی

بنگلادش: در حالی که معمولا نقص فنی هواپیما‌ها موجب تاخیر در پروازشان می‌شود، یک موضوع عجیب تاخیری 10ساعته را برای یک فروند هواپیما به دنبال داشت. این هواپیما در آستانه برخاستن از زمین بود که میهماندار اعلام کرد پرواز مدتی تاخیر خواهد داشت اما مسافران بیشتر از 10 ساعت معطل شدند تا سرویس بهداشتی هواپیما تعمیر شود.

به گفته تکنسین پرواز، سرویس بهداشتی این هواپیما دچار مشکل شده بود و از آنجایی که طبق قوانین، پرواز در چنین شرایطی ممنوع است، باید این مشکل برطرف می‌شد. گفتنی است این هواپیما 5 سرویس بهداشتی داشت اما همه آنها به دلیل گرفتگی قادر به سرویس‌دهی نبودند.

هرچند مسافران این علت را برای تاخیری 10 ساعته مسخره توصیف می‌کنند اما شکایت آنها پذیرفته نشده است و مقامات فرودگاه این اقدام خلبان برای ممانعت از پرواز را صحیح ارزیابی کرده‌اند.

نخست‌وزیر خانه‌دار

توکیو: به گفته همسر نخست‌وزیر آتی ژاپن، او در امور داخلی خانه بسیار فعال است. همسر این مرد 62 ساله می‌گوید که شوهرش به شستن ظروف کمک می‌کند. وی ادامه داد: من آشپزی را دوست دارم اما پس از صرف غذا این شوهرم است که به آشپزخانه می‌رود تا ظروف را بشوید.

این زن تاکید دارد تا به مردم ژاپن بگوید شوهرش یا همان نخست وزیر آینده ژاپن مردی معمولی است که به خانواده‌اش عشق می‌ورزد و کار‌های روزمره را شخصا انجام می‌دهد. همسر نخست‌وزیر آینده ژاپن به رسانه‌ها گفت که روز‌های تعطیل به همراه همسرش به خرید و گردش می‌رود.

گفتنی است خانواده نخست‌وزیر آینده ژاپن در اوقات فراغتشان فیلم‌های مهیج و کمدی تماشا می‌کنند و با وجود مضرات چیپس برای افرادی که سنی از آنها گذشته است، نخست‌وزیر آتی علاقه وافری به چیپس میگو دارد. گفتنی است او رئیس حزب دمکرات است که در انتخابات مجلس پیروزی قاطعی به دست آورده است.

بی‌توجهی به سیاستمداران

سان‌فرانسیسکو: به نظر می‌رسد شاغلان برخی حرفه‌ها در کشور‌های غربی از توجه و احترام کمتری برخوردار باشند. برای نمونه تحقیقات نشان می‌دهد که مردم آمریکا، انگلیس و کانادا کمترین احترام را برای سیاستمداران و فروشندگان خودرو قائل هستند.

طبق آمار این افراد دست‌کم 31 درصد کمتر از سایر افرادی که در مشاغل دیگر فعالیت می‌کنند برای مردم قابل احترام هستند. این در حالی است که حرفه پرستاری بیشترین احترام را به خود اختصاص داده و 90 درصد مردم در این 3 کشور بیشترین احترام را برای پرستاران قائل هستند.

جالب است که کشاورزان نیز از جایگاه اجتماعی خوبی در ایالات متحده، انگلیس و کانادا برخوردار هستند. گفتنی است در رده‌های بعدی شغل‌های قابل احترام برای مردم مهندسان معمار، قضات و دندانپزشکان قرار دارند و بانکداران هم جایگاه اجتماعی خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 89313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز